- Дата и час: 30 Ное 2024, 22:02 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Прекратяване на договор с мобилен оператор
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Re: Прекратяване на договор с мобилен оператор
Допълвам се : за месечните суми и абонамента, нека са дължими според ОУ, ама къде точно пише, че си длъжен да платиш и апарата?
Последна промяна nk7702n на 19 Юли 2012, 21:39, променена общо 1 път
- nk7702n
- Старши потребител
- Мнения: 6457
- Регистриран на: 01 Юли 2010, 11:02
Re: Прекратяване на договор с мобилен оператор
Тъй като апарата ти го дават в запечатана кутийка в момента в който разкъсаш лепенката ти обясняват, че уреда е използван, и вече е непродаваем. "Ами ние как да сме сигурни че вие не сте отваряли и повредили апарата? Ако сте подменили батерията?"
А никой от нас не се усети докато не видяхме новата СИМ карта в апарата, което няма как да стане без да го извадим от кутийката.
За мен въпроса е приключен. Глобул изгубиха 4 дългогодишни абоната с тази си постъпка, споделям случая само да уведомя други хора, които да бъдат готови за поредния номер.
По-подробно и по-емоционално случката я описа сина на дядото - брата на жена ми: http://www.facebook.com/notes/%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%8A%D1%80-%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%BE%D0%B2/%D0%B0%D0%BA%D0%BE-%D1%81%D1%82%D0%B5-%D0%B4%D0%BE-%D0%BD%D0%B0%D1%81-%D0%BF%D0%BE-%D1%82%D0%BE%D0%B7%D0%B8-%D0%BD%D0%B0%D1%87%D0%B8%D0%BD-%D1%82%D0%BE-%D0%BD%D0%B8%D0%B5-%D0%BD%D0%B5-%D1%81%D0%BC%D0%B5-%D0%B4%D0%BE-%D0%B2%D0%B0%D1%81-%D0%B2%D0%B5%D1%87%D0%B5/329083193846467
Сори, линка не мога да го оправя да е в човешки вид....
А никой от нас не се усети докато не видяхме новата СИМ карта в апарата, което няма как да стане без да го извадим от кутийката.
За мен въпроса е приключен. Глобул изгубиха 4 дългогодишни абоната с тази си постъпка, споделям случая само да уведомя други хора, които да бъдат готови за поредния номер.
По-подробно и по-емоционално случката я описа сина на дядото - брата на жена ми: http://www.facebook.com/notes/%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%8A%D1%80-%D0%B0%D0%BB%D0%B5%D0%BA%D1%81%D0%B0%D0%BD%D0%B4%D1%80%D0%BE%D0%B2/%D0%B0%D0%BA%D0%BE-%D1%81%D1%82%D0%B5-%D0%B4%D0%BE-%D0%BD%D0%B0%D1%81-%D0%BF%D0%BE-%D1%82%D0%BE%D0%B7%D0%B8-%D0%BD%D0%B0%D1%87%D0%B8%D0%BD-%D1%82%D0%BE-%D0%BD%D0%B8%D0%B5-%D0%BD%D0%B5-%D1%81%D0%BC%D0%B5-%D0%B4%D0%BE-%D0%B2%D0%B0%D1%81-%D0%B2%D0%B5%D1%87%D0%B5/329083193846467
Сори, линка не мога да го оправя да е в човешки вид....
Аз не съм юрист. Ползвайте съветите ми на своя отговорност!
- TheOldMan
- Активен потребител
- Мнения: 1647
- Регистриран на: 08 Май 2008, 15:19
Re: Прекратяване на договор с мобилен оператор
Другите оператори също не са стока. За Виваком даже имаше тема из форума. С тези договори е една мътна и кървава, че не е за описване. Винаги съм се чудил, защо не наблягат на предплатените пакети, едно че си вземат парите предварително, а и няма да имат разправии с длъжници. Но не би, я погледнете, тарифите на предплатените пакети са на тройни цени. А имам впечатления от други държави, където предплатените пакети са на по-ниска цена. А, и има логика да е така.TheOldMan написа:За мен въпроса е приключен. Глобул изгубиха 4 дългогодишни абоната с тази си постъпка, споделям случая само да уведомя други хора, които да бъдат готови за поредния номер.
- fbr65
- Потребител
- Мнения: 221
- Регистриран на: 14 Мар 2010, 19:44
Re: Прекратяване на договор с мобилен оператор
На Глобул съм им спретнала една по-различна и доста неприятна изненада - във връзка с данъчното законодателство
Предоставила съм всички писмени доказателства, посочила съм разпоредбите, които считам, че грубо заобикалят - така, че да нямат шанс да избегнат предвидените санкции. С техните документи срещу техните закононарушения
Като получа официален отговор от НАП, ще дам повече подробности. Данъчните реагират доста бързо.
Предоставила съм всички писмени доказателства, посочила съм разпоредбите, които считам, че грубо заобикалят - така, че да нямат шанс да избегнат предвидените санкции. С техните документи срещу техните закононарушения
Като получа официален отговор от НАП, ще дам повече подробности. Данъчните реагират доста бързо.
- etere_
- Младши потребител
- Мнения: 46
- Регистриран на: 14 Юли 2012, 18:57
Re: Прекратяване на договор с мобилен оператор
etere_ написа:На Глобул съм им спретнала една по-различна и доста неприятна изненада - във връзка с данъчното законодателство
Предоставила съм всички писмени доказателства, посочила съм разпоредбите, които считам, че грубо заобикалят - така, че да нямат шанс да избегнат предвидените санкции. С техните документи срещу техните закононарушения
Като получа официален отговор от НАП, ще дам повече подробности. Данъчните реагират доста бързо.
Интересен ход, ще чакам развитието..
- nk7702n
- Старши потребител
- Мнения: 6457
- Регистриран на: 01 Юли 2010, 11:02
Re: Прекратяване на договор с мобилен оператор
Аз пък ще Ви разкажа за VIVACOM.Отиват двама младоци от фирмата в едно село/майка ми е от там/и обявяват на всички селяни /средна възраст 75г./ да се явят в кметството да си преподпишат договорите за стационарни тел.услуги.Юрват се всички баби в т.ч. и майка ми / коя не може да чете добре,коя не вижда/ и се подписват където им кажат.За награда им връчват по един gsm. Като резултат / виждам го в събота на 4 - тия ден от подписването/подписан 2-годишен договор за телефон и цифрова телевизия и понеже е нечетливо копие не мога да разбера какво е участието на мобилния,но виждам ,че има и сим-карта.
Така че утре е критичния 7-ми ден и ще видя дали ще мога да се преборя за анулиране.
Някой да ме посъветва нещо , което работи?
Така че утре е критичния 7-ми ден и ще видя дали ще мога да се преборя за анулиране.
Някой да ме посъветва нещо , което работи?
- stelt21
- Нов потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 25 Сеп 2012, 18:56
Re: Прекратяване на договор с мобилен оператор
Здравейте!
Вчера 15.07.2013г. съпругът ми е подписал договор с Виваком за промяна на тарифния план, по-точно допълнително споразумение към договора (не знам дали е от значение, дали е нов договор, или допълнително споразумение?!). В него има клауза: Влизане в сила на договора: "От датата на подписване.". Според член 228, ал.3 от Закона за електронните съобщения "Договорът при общи условия влиза в сила в 7 дневен срок след подписването му, освен ако абоната ИЗРИЧНО НЕ Е ЗАЯВИЛ ПИСМЕНО ЖЕЛАНИЕ договорът да влезе в сила незабавно." Мога ли да си търся този 7 дневен срок, след като не е заявено ИЗРИЧНО и ПИСМЕНО такова желание. А междувременно в друга клауза на договора пише: "Срок на договора 12 месеца от датата на ползване на услугата - 17.07.2013г." Т.е. все още не е започнало ползване на съответната услуга, това дава ли ми право да анулирам или прекратя това допълнително споразумение и да подпиша друго?
И нали по взаимно съгласие може да се анулира/прекрати това споразумение, без да се упоменава причина за това?
Ще съм благодарна за бързи отговори!
Поздрави!
Вчера 15.07.2013г. съпругът ми е подписал договор с Виваком за промяна на тарифния план, по-точно допълнително споразумение към договора (не знам дали е от значение, дали е нов договор, или допълнително споразумение?!). В него има клауза: Влизане в сила на договора: "От датата на подписване.". Според член 228, ал.3 от Закона за електронните съобщения "Договорът при общи условия влиза в сила в 7 дневен срок след подписването му, освен ако абоната ИЗРИЧНО НЕ Е ЗАЯВИЛ ПИСМЕНО ЖЕЛАНИЕ договорът да влезе в сила незабавно." Мога ли да си търся този 7 дневен срок, след като не е заявено ИЗРИЧНО и ПИСМЕНО такова желание. А междувременно в друга клауза на договора пише: "Срок на договора 12 месеца от датата на ползване на услугата - 17.07.2013г." Т.е. все още не е започнало ползване на съответната услуга, това дава ли ми право да анулирам или прекратя това допълнително споразумение и да подпиша друго?
И нали по взаимно съгласие може да се анулира/прекрати това споразумение, без да се упоменава причина за това?
Ще съм благодарна за бързи отговори!
Поздрави!
- tara5
- Нов потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 16 Юли 2013, 06:34
Re: Прекратяване на договор с мобилен оператор
Хм, сега като чета сама какво съм написала, май че "Влизане в сила на договора: "От датата на подписване.", е точно това изрично и писмено заявено желание на абоната?!? Но аз си мислех, че трябва собственоръчно да го е написал и да се е подписал на него, за да е валидно?
Не знам, разсъждавам си лаишки !
Моля за компетентни мнения!
Не знам, разсъждавам си лаишки !
Моля за компетентни мнения!
- tara5
- Нов потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 16 Юли 2013, 06:34
Re: Прекратяване на договор с мобилен оператор
Второто е
Moral und Gerechtigkeit haben nichts mit Rechtswissenschaft zu tun.
- bludniq_sin
- Потребител
- Мнения: 967
- Регистриран на: 06 Яну 2011, 14:56
Re: Прекратяване на договор с мобилен оператор
Кое второ? Собственоръчно и подписано ли? А къде пише, че този израз означава това? В някой закон ли? Искам да съм подготвена с аргументи, преди да се "изправя" срещу тях! А как да стана адвокат за един ден !
- tara5
- Нов потребител
- Мнения: 3
- Регистриран на: 16 Юли 2013, 06:34
Re: Прекратяване на договор с мобилен оператор
Здравейте на всички пострадали от войната с малоумнопола!
първо ще ви цитирам законът, който намерих в интернет и за което съжалявам, че не съм го прочел по-рано, за да предупредя майка ми, която е инвалид с 90 процента инвалидност! Тези хора милост нямат..
"Чл. 228.Индивидуалният договор ... съдържа най-малко..
4..
г) едностранно прекратяване на договора от страна на абоната с едномесечно предизвестие; ...
(3) Индивидуалният договор при общи условия влиза в сила в 7-дневен срок след сключването му, освен ако абонатът изрично не е заявил писмено желание договорът да влезе в сила незабавно."
Първо това, че има едномесечно предизвестие не означава, че няма да искат неустойки за това прекратяване, за съжаление.
Второ НИКОЙ НЕ ИНФОРМИРА ВЪЗРАСТНИТЕ И ИНВАЛИДИТЕ, ДОРИ И МЛАДИТЕ ХОРА, ЧЕ КАТО ПОДПИСВАТ ДА ВЛЕЗНЕ ВЕДНАГА ДОГОВОРА, СЕ ОТКАЗВАТ ОТ СЕДЕМДНЕВНИЯ ИЗПИТАТЕЛЕН СРОК!!! ТОВА Е ИЗМАМА!!!
В римското право е записано, че "незнанието не е оправдание", обаче НЕ МОЖЕ ДА СИ ВОДЯ АДВОКАТИ ПО ВСИЧКО НАВСЯКЪДЕ СЪГЛАСЕТЕ СЕ!!!
Трето, нашите управляващи и техните юристи отново се ПОДИГРАВАТ С НАРОДА, именно поради гореописаното!!! Тръби се, че има 7 дневен срок, обаче се оказва, че той просто веднага го прескачат с почти несвързан с него текст в договора. Няма как да се сети клиента, че като напише договорът да влезне в сила веднага и вече няма право да го прекрати. Би се сетил само някой много напарен човек евентуално..
Ако в текста на договора пише изрично отказвам се от 7дневния срок.. няма проблем, но майка ми в случая, даже не го бе чувала този срок.
Служителите, както споменахте са гладни, хранят се на база на измами с договорите и са перфектно обучени лъжци. България я напълниха с такива, както и с крадци.
Надявам се народът да се събуди и да не излизат само по 200 души на протести, а по 2 милиона!!!
Крайно време е да разберат Парламента, Законодателите, Мародерите, Крадците, Монополите, включително Топлофикация, ЧЕЗ, ВиК, Мобилните, Кабелните и прочие, че ТАКА НЕ МОЖЕ ДА ПРОДЪЛЖАВА!!!
ИСКАМЕ СИ ЛИЧНИЯ СПОКОЕН ЖИВОТ БЕЗ ИЗМАМИ, КРАЖБИ И ДРУГИ ПОДОБНИ ПРЕСТЪПЛЕНИЯ, ПРИКРИВАНИ ЧРЕЗ ЗАКОНИТЕ НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ!!!
Може да има изпитателен срок за трудови договори, може да се прекрати кредит в 14 дневен срок, но договор с Мобилен оператор - НЕ! ЩО ЗА АБСУРД!!!
Топлофикация не може да бъде премахната, издирват длъжниците си и след смъртта - по техните наследници.. Дано не получите СМЕТКА ЗА ПАРНО В НАСЛЕДСТВО.
Нямам идея дали това важи за Мобилните, дано не.
Връщайки се на горепосочените закони - писна ми от вратичките в законите, които оставят законодателите нарочно, за да подведат няколкостотин до няколко стотици хиляди нищо неподозиращи избиратели!!!
първо ще ви цитирам законът, който намерих в интернет и за което съжалявам, че не съм го прочел по-рано, за да предупредя майка ми, която е инвалид с 90 процента инвалидност! Тези хора милост нямат..
"Чл. 228.Индивидуалният договор ... съдържа най-малко..
4..
г) едностранно прекратяване на договора от страна на абоната с едномесечно предизвестие; ...
(3) Индивидуалният договор при общи условия влиза в сила в 7-дневен срок след сключването му, освен ако абонатът изрично не е заявил писмено желание договорът да влезе в сила незабавно."
Първо това, че има едномесечно предизвестие не означава, че няма да искат неустойки за това прекратяване, за съжаление.
Второ НИКОЙ НЕ ИНФОРМИРА ВЪЗРАСТНИТЕ И ИНВАЛИДИТЕ, ДОРИ И МЛАДИТЕ ХОРА, ЧЕ КАТО ПОДПИСВАТ ДА ВЛЕЗНЕ ВЕДНАГА ДОГОВОРА, СЕ ОТКАЗВАТ ОТ СЕДЕМДНЕВНИЯ ИЗПИТАТЕЛЕН СРОК!!! ТОВА Е ИЗМАМА!!!
В римското право е записано, че "незнанието не е оправдание", обаче НЕ МОЖЕ ДА СИ ВОДЯ АДВОКАТИ ПО ВСИЧКО НАВСЯКЪДЕ СЪГЛАСЕТЕ СЕ!!!
Трето, нашите управляващи и техните юристи отново се ПОДИГРАВАТ С НАРОДА, именно поради гореописаното!!! Тръби се, че има 7 дневен срок, обаче се оказва, че той просто веднага го прескачат с почти несвързан с него текст в договора. Няма как да се сети клиента, че като напише договорът да влезне в сила веднага и вече няма право да го прекрати. Би се сетил само някой много напарен човек евентуално..
Ако в текста на договора пише изрично отказвам се от 7дневния срок.. няма проблем, но майка ми в случая, даже не го бе чувала този срок.
Служителите, както споменахте са гладни, хранят се на база на измами с договорите и са перфектно обучени лъжци. България я напълниха с такива, както и с крадци.
Надявам се народът да се събуди и да не излизат само по 200 души на протести, а по 2 милиона!!!
Крайно време е да разберат Парламента, Законодателите, Мародерите, Крадците, Монополите, включително Топлофикация, ЧЕЗ, ВиК, Мобилните, Кабелните и прочие, че ТАКА НЕ МОЖЕ ДА ПРОДЪЛЖАВА!!!
ИСКАМЕ СИ ЛИЧНИЯ СПОКОЕН ЖИВОТ БЕЗ ИЗМАМИ, КРАЖБИ И ДРУГИ ПОДОБНИ ПРЕСТЪПЛЕНИЯ, ПРИКРИВАНИ ЧРЕЗ ЗАКОНИТЕ НА РЕПУБЛИКА БЪЛГАРИЯ!!!
Може да има изпитателен срок за трудови договори, може да се прекрати кредит в 14 дневен срок, но договор с Мобилен оператор - НЕ! ЩО ЗА АБСУРД!!!
Топлофикация не може да бъде премахната, издирват длъжниците си и след смъртта - по техните наследници.. Дано не получите СМЕТКА ЗА ПАРНО В НАСЛЕДСТВО.
Нямам идея дали това важи за Мобилните, дано не.
Връщайки се на горепосочените закони - писна ми от вратичките в законите, които оставят законодателите нарочно, за да подведат няколкостотин до няколко стотици хиляди нищо неподозиращи избиратели!!!
- netamaster
- Нов потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 29 Авг 2013, 01:31
Re: Прекратяване на договор с мобилен оператор
Желая да споделя,
нарочно в отделно изказване!
Мое предложение към КРС:
Да се отнеме правото на Мобилните оператори да съчиняват договори с милионите неправни граждани на РБългария.
Тоест:
1. Да се съставят от юристи в парламента, КРС и т.н. ШАБЛОННИ ДОГОВОРИ, които да не се променят по никакъв начин от Мобилните оператори, нито да се допълват от тях!
2. Единствените текстове в мнимите договори на Мобилните оператори да бъдат от сорта:
"Лицето Х, сключва договора с Мобилния оператор У на дата и място по договор образец №454 /например/.
Срок на договора /ако въобще има разновидности, различни от безсрочните/ е 1 година.
Дата на влизане на сила на договора..."
3. За всяка разновидност на договор, да има САМО ЕДИН ЕДИНСТВЕН ОБРАЗЕЦ, КОЙТО ДА НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ ПОДМЕНЯН С ДРУГ, ПОДМЯНАТА ДА СЕ НАКАЗВА С ЛИШАВАНЕ ОТ СВОБОДА ОТ ЕДНА ДО ДВЕ ГОДИНИ ЗА СЛУЖИТЕЛЯ, КОЙТО Е ПОДВЕЛ КЛИЕНТА /КОЛКОТО Е СРОКА НА ДОГОВОРА, КОЙТО СА СКЛЮЧИЛИ/.
4. Да има СРОК НА ИЗПИТВАНЕ на договорените условия!
И за всяко НЕОБЯСНЕНО ДОБРЕ УСЛОВИЕ или УСЛОВИЕ, КОЕТО ЕДИН НА ДЕСЕТ ОПЕРАТОРА НЕ МОЖЕ ДА ОБЯСНИ ИЛИ ОБЯСНЯВА ПРОТИВОРЕЧИВО НА ОСТАНАЛИТЕ, ТОЕСТ ПОДВЕЖДАЩО КЛИЕНТА, КЛИЕНТА ДА ПОЛУЧАВА ОБЕЗЩЕТЕНИЕ В РАЗМЕР НА ЦЕЛИЯТ ИЗМИНАЛ ДОГОВОР ОТ МОМЕНТА НА СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОРА ДО МОМЕНТА НА УЗНАВАНЕ НА ИСТИНАТА. - пример друга жена, която е на същия договор считано до вчерашна дата въобще незнаеше условията на договора!?!
5. Да се промени НАКАЗАТЕЛНИЯ КОДЕКС, А ИМЕННО ЧЛЕНОВЕТЕ ЗА ИЗМАМА, като се допълнят всички видове измами, които изобретяват Мобилните ни събратя: "Колкото повече, толкова повече!!!" Мечо Мобилен
Както казваше бивш мой шеф: "За днес стига толкова, утре повече.."
нарочно в отделно изказване!
Мое предложение към КРС:
Да се отнеме правото на Мобилните оператори да съчиняват договори с милионите неправни граждани на РБългария.
Тоест:
1. Да се съставят от юристи в парламента, КРС и т.н. ШАБЛОННИ ДОГОВОРИ, които да не се променят по никакъв начин от Мобилните оператори, нито да се допълват от тях!
2. Единствените текстове в мнимите договори на Мобилните оператори да бъдат от сорта:
"Лицето Х, сключва договора с Мобилния оператор У на дата и място по договор образец №454 /например/.
Срок на договора /ако въобще има разновидности, различни от безсрочните/ е 1 година.
Дата на влизане на сила на договора..."
3. За всяка разновидност на договор, да има САМО ЕДИН ЕДИНСТВЕН ОБРАЗЕЦ, КОЙТО ДА НЕ МОЖЕ ДА БЪДЕ ПОДМЕНЯН С ДРУГ, ПОДМЯНАТА ДА СЕ НАКАЗВА С ЛИШАВАНЕ ОТ СВОБОДА ОТ ЕДНА ДО ДВЕ ГОДИНИ ЗА СЛУЖИТЕЛЯ, КОЙТО Е ПОДВЕЛ КЛИЕНТА /КОЛКОТО Е СРОКА НА ДОГОВОРА, КОЙТО СА СКЛЮЧИЛИ/.
4. Да има СРОК НА ИЗПИТВАНЕ на договорените условия!
И за всяко НЕОБЯСНЕНО ДОБРЕ УСЛОВИЕ или УСЛОВИЕ, КОЕТО ЕДИН НА ДЕСЕТ ОПЕРАТОРА НЕ МОЖЕ ДА ОБЯСНИ ИЛИ ОБЯСНЯВА ПРОТИВОРЕЧИВО НА ОСТАНАЛИТЕ, ТОЕСТ ПОДВЕЖДАЩО КЛИЕНТА, КЛИЕНТА ДА ПОЛУЧАВА ОБЕЗЩЕТЕНИЕ В РАЗМЕР НА ЦЕЛИЯТ ИЗМИНАЛ ДОГОВОР ОТ МОМЕНТА НА СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОРА ДО МОМЕНТА НА УЗНАВАНЕ НА ИСТИНАТА. - пример друга жена, която е на същия договор считано до вчерашна дата въобще незнаеше условията на договора!?!
5. Да се промени НАКАЗАТЕЛНИЯ КОДЕКС, А ИМЕННО ЧЛЕНОВЕТЕ ЗА ИЗМАМА, като се допълнят всички видове измами, които изобретяват Мобилните ни събратя: "Колкото повече, толкова повече!!!" Мечо Мобилен
Както казваше бивш мой шеф: "За днес стига толкова, утре повече.."
- netamaster
- Нов потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 29 Авг 2013, 01:31
Re: Прекратяване на договор с мобилен оператор
Здравейте,няма да отварям нова тема тъй като казуса отговаря на заглавието на настоящата.
Фирма ЕТ подписва договор с мобилен оператор/ за около 30 сим карти / на 10.07.2010 година за срок от 24 месеца.На 09.10.2011г. лице , което е неупълномощено от въпросното ЕТ преподписва договора при нови /малко по - добри/ условия,като срока е за нови 24 месеца,започващи да изтичат след края на предходния договор .ЕТ иска да прекрати договора като недействителен към този момент,но от оператора казват ,че след като са ползвали по- добрите условия по новия договор, то той трябва да се изпълни докрай иначе ще си събират задълженията по него чрез съда.Имат ли основания въпреки ,че договора е подписан от напълно случаен човек?
Фирма ЕТ подписва договор с мобилен оператор/ за около 30 сим карти / на 10.07.2010 година за срок от 24 месеца.На 09.10.2011г. лице , което е неупълномощено от въпросното ЕТ преподписва договора при нови /малко по - добри/ условия,като срока е за нови 24 месеца,започващи да изтичат след края на предходния договор .ЕТ иска да прекрати договора като недействителен към този момент,но от оператора казват ,че след като са ползвали по- добрите условия по новия договор, то той трябва да се изпълни докрай иначе ще си събират задълженията по него чрез съда.Имат ли основания въпреки ,че договора е подписан от напълно случаен човек?
- darci
- Младши потребител
- Мнения: 10
- Регистриран на: 07 Яну 2007, 20:44
Re: Прекратяване на договор с мобилен оператор
Разбира се че имат основание. Това е така, щото, ако договора е подписан без съгласието на съответния ЕТ, то той щеше да се противопостави веднага, а не след 1 или 2 години по-късно.
- neutralen
- Активен потребител
- Мнения: 2634
- Регистриран на: 12 Фев 2012, 22:03
Re: Прекратяване на договор с мобилен оператор
neutralen написа::roll: Разбира се че имат основание. Това е така, щото, ако договора е подписан без съгласието на съответния ЕТ, то той щеше да се противопостави веднага, а не след 1 или 2 години по-късно.
А как да разбере че някой си е подписвал от негово име като не е уведомен.Договора като изтече става безсрочен и се прекратява с предизвестие от 1 месец и когато се е престъпило към тази стъпка са показали договор подписан от някой си .
- darci
- Младши потребител
- Мнения: 10
- Регистриран на: 07 Яну 2007, 20:44
Re: Прекратяване на договор с мобилен оператор
Кой е този "някой си", подписал договор от името на ЕТ. Познавате ли го, или не. Той познава ли ви и от къде има данните ви за да сключи договора
- neutralen
- Активен потребител
- Мнения: 2634
- Регистриран на: 12 Фев 2012, 22:03
Re: Прекратяване на договор с мобилен оператор
neutralen написа::shock: Кой е този "някой си", подписал договор от името на ЕТ. Познавате ли го, или не. Той познава ли ви и от къде има данните ви за да сключи договора
А има ли значение това ,договор може да подписва само физическото лице/ЕТ/ или изрично упълномощено такова от него.Това дали някой е познат, приятел или роднина не му дава правото да подписва от името на фирма.
- darci
- Младши потребител
- Мнения: 10
- Регистриран на: 07 Яну 2007, 20:44
Re: Прекратяване на договор с мобилен оператор
Здравейте за да не отврям нова тема свързана с мобилните оператори ще пиша тук.
Моя проблем е следният Имаме двугодишен договор с VIVACOM от който е изтекла една година.Така аз съм редовен платец и никога не съм закъснявал с повече от допустимия срок за плащане.
Ползвам всичките услуги които имат домашен телефон, интернет, GSM и цифрова телевизия.
След Бедственото положение в град Берковица аз нямам нито телефон нито интернет вече почти месец.
След многократни обаждания към VIVACOM няма никакви действия по отстраняване на аварията киоято е паднал стъб и прекъснат кабел а само обещания. Все пак за да ме обезщетят частично ми дадоха една флашка за мобилен интернет която е с ограничена бързина.
И наглоста им продължава като за да имам някакъв нормален интернет ме карат да си доплащам за да ползвам нормален интернет защото иначе този интернет става безполезен за ползване.
А щях да забравя също така имам проблем и с цифровата телевизия при всеки по силен дъжд или снеговалеж телевизията изчезва.
Моля кажете ми как мога да си прекратя този договор с VIVACOM след като аз не мога да ползвам нормално предоставените от тях услуги.
Моя проблем е следният Имаме двугодишен договор с VIVACOM от който е изтекла една година.Така аз съм редовен платец и никога не съм закъснявал с повече от допустимия срок за плащане.
Ползвам всичките услуги които имат домашен телефон, интернет, GSM и цифрова телевизия.
След Бедственото положение в град Берковица аз нямам нито телефон нито интернет вече почти месец.
След многократни обаждания към VIVACOM няма никакви действия по отстраняване на аварията киоято е паднал стъб и прекъснат кабел а само обещания. Все пак за да ме обезщетят частично ми дадоха една флашка за мобилен интернет която е с ограничена бързина.
И наглоста им продължава като за да имам някакъв нормален интернет ме карат да си доплащам за да ползвам нормален интернет защото иначе този интернет става безполезен за ползване.
А щях да забравя също така имам проблем и с цифровата телевизия при всеки по силен дъжд или снеговалеж телевизията изчезва.
Моля кажете ми как мога да си прекратя този договор с VIVACOM след като аз не мога да ползвам нормално предоставените от тях услуги.
- al1981
- Нов потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 30 Сеп 2014, 14:13
Re: Прекратяване на договор с мобилен оператор
Чл. 87 ЗЗД.
Когато длъжникът по един двустранен договор не изпълни задължението си поради причина, за която той отговаря, кредиторът може да развали договора, като даде на длъжника подходящ срок за изпълнение с предупреждение, че след изтичането на срока ще смята договора за развален. Предупреждението трябва да се направи писмено, когато договорът е сключен в писмена форма.
Изпрати им предупреждение, че ако в седемдневен срок не отстранят забележките ти, ще считаш договора за развален. В офисите им няма да ти го приемат, затова го пусни на адреса на седалището с препоръчано писмо с обратна разписка. Пусни едно и на електронния им адрес.
Може да пробваш и с жалба до КЗП, но е малко вероятно тя да има ефект. Ще изискат становище, ще се пробват да ви спогодят и в общи линии ще те мотаят, докато Виваком отстрани проблема.
Когато длъжникът по един двустранен договор не изпълни задължението си поради причина, за която той отговаря, кредиторът може да развали договора, като даде на длъжника подходящ срок за изпълнение с предупреждение, че след изтичането на срока ще смята договора за развален. Предупреждението трябва да се направи писмено, когато договорът е сключен в писмена форма.
Изпрати им предупреждение, че ако в седемдневен срок не отстранят забележките ти, ще считаш договора за развален. В офисите им няма да ти го приемат, затова го пусни на адреса на седалището с препоръчано писмо с обратна разписка. Пусни едно и на електронния им адрес.
Може да пробваш и с жалба до КЗП, но е малко вероятно тя да има ефект. Ще изискат становище, ще се пробват да ви спогодят и в общи линии ще те мотаят, докато Виваком отстрани проблема.
advokat.k.krastev@gmail.com
https://justice-online.com/bg
https://justice-online.com/bg
- kdkrastev1234
- Потребител
- Мнения: 631
- Регистриран на: 27 Фев 2014, 08:22
Re: Прекратяване на договор с мобилен оператор
Да Благодаря за отговора но аз все пак не разбрах нещо много важно после как мога да докажа че съм им пратил писмо с предупреждение че ще прекратя договора едностранно защото вината е тяхна.
Не трябва ли да отида това писмо да го заверя при нотариус за да имам по солидни доказателства защото те могат да кажат че изобщо не съм им пращал такова писмо.
Не трябва ли да отида това писмо да го заверя при нотариус за да имам по солидни доказателства защото те могат да кажат че изобщо не съм им пращал такова писмо.
- al1981
- Нов потребител
- Мнения: 2
- Регистриран на: 30 Сеп 2014, 14:13
41 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google Adsense [Bot] и 25 госта