Изравнителна сметка от топлинен счет. на новозакупен имот
Публикувано на: 28 Авг 2017, 18:44
Здравейте ,
Имам налице следния казус и бих искал да помоля за съвет и напътствие.
По-рано тази година (04.2017) станах собственик на апартамент в София. Следката пред нотариуса мина сравнително леко и без проблеми (всички документи бяха изрядни и сметки/данъци платени).
В срок прехвърлих партидите на всички битови сметки на мое име и всичко като че ли беше наред...
Началото на Юли месец обаче пристигна изравнителна сметка от топлинния счетоводител за период 2016/17, която е вече на мое име (предполагам защото се е отразило прехвърлянето на партидата).
Скоро след това отидох в офиса на съответния топлинен счетоводител, обясни ситуацията и дори им предоставих копие от нотариалния акт с цел правилно да отразят промените и да изпратят коректно данните към Топлофикация София.
Както разбира се можете да предположите това не се случи и начилиха изравнителната сметка на моя клиентски номер (код на платеца), а не на този принадлежащ на предишния собственик.
Има ли друг подход освен подаване на жалба до топлинния счетоводител, Топлофикация, КЗП, КЕВР и Министерството на икономиката за промяна на клиентския номер (код на платеца) на изравнителната сметка и на фактурата от Топлофикация?
Благодаря за помощта,
Стефан
Имам налице следния казус и бих искал да помоля за съвет и напътствие.
По-рано тази година (04.2017) станах собственик на апартамент в София. Следката пред нотариуса мина сравнително леко и без проблеми (всички документи бяха изрядни и сметки/данъци платени).
В срок прехвърлих партидите на всички битови сметки на мое име и всичко като че ли беше наред...
Началото на Юли месец обаче пристигна изравнителна сметка от топлинния счетоводител за период 2016/17, която е вече на мое име (предполагам защото се е отразило прехвърлянето на партидата).
Скоро след това отидох в офиса на съответния топлинен счетоводител, обясни ситуацията и дори им предоставих копие от нотариалния акт с цел правилно да отразят промените и да изпратят коректно данните към Топлофикация София.
Както разбира се можете да предположите това не се случи и начилиха изравнителната сметка на моя клиентски номер (код на платеца), а не на този принадлежащ на предишния собственик.
Има ли друг подход освен подаване на жалба до топлинния счетоводител, Топлофикация, КЗП, КЕВР и Министерството на икономиката за промяна на клиентския номер (код на платеца) на изравнителната сметка и на фактурата от Топлофикация?
Благодаря за помощта,
Стефан