жалба към топлофикация
Публикувано на: 08 Авг 2013, 17:53
Здравейте, моля за съвет относно подаването на жалба към Топлофикация София във връзка с изравнителната сметка. Получих въпросната сметка на 06.08.2013г в чисто бял плик. Във фактурата пише, че срокът за рекламации е 05.08.2013. Предвид липсата на пощенско клеймо няма как да докажа кога съм получила писмото, но не мисля, че и те могат да докажат кога са го изпратили. Въпреки това предполагам, че ще откажат да приемат жалбата ми. Как да процедирам в такъв случай? Втората част от питането ми е свързана със самата сметка. За периода 05.2012 - 04.2013 са ми начислени 2645 м3 топла вода, количество, което не съм изразходила. Най-отдолу на фактурата с дребен шрифт е написано, че е констатирано неизправно функциониране на водомера. Предполагам, че това е причината и за тези показатели.Имам ли аз основание да оспорвам сметката или се предполага, че аз съм длъжна да знам дали ми е наред водомера, а не да чакам единствената в годината проверка? Благодаря предварително за отговорите!