- Дата и час: 28 Ное 2024, 05:17 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
жалба към топлофикация
|
|
3 мнения
• Страница 1 от 1
жалба към топлофикация
Здравейте, моля за съвет относно подаването на жалба към Топлофикация София във връзка с изравнителната сметка. Получих въпросната сметка на 06.08.2013г в чисто бял плик. Във фактурата пише, че срокът за рекламации е 05.08.2013. Предвид липсата на пощенско клеймо няма как да докажа кога съм получила писмото, но не мисля, че и те могат да докажат кога са го изпратили. Въпреки това предполагам, че ще откажат да приемат жалбата ми. Как да процедирам в такъв случай? Втората част от питането ми е свързана със самата сметка. За периода 05.2012 - 04.2013 са ми начислени 2645 м3 топла вода, количество, което не съм изразходила. Най-отдолу на фактурата с дребен шрифт е написано, че е констатирано неизправно функциониране на водомера. Предполагам, че това е причината и за тези показатели.Имам ли аз основание да оспорвам сметката или се предполага, че аз съм длъжна да знам дали ми е наред водомера, а не да чакам единствената в годината проверка? Благодаря предварително за отговорите!
- chocholina
- Нов потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 08 Авг 2013, 17:38
Re: жалба към топлофикация
Здравейте,
Обикновено в изравнителните сметки е посочено, че срокът за рекламации е 30 дневен от датата на получаването им, като не фиксират конкретен срок, както при Вас - 05.08. Съветвам Ви да подадете жалба срещу изравнителната сметка, като се основавате на констатираното от "Топлофикация" неизправно функциониране на водомера. Проверете също така, дали водомерът Ви е преминал задължителната проверка, която се прави на всеки 5 години, за неговата изправност.
Обикновено в изравнителните сметки е посочено, че срокът за рекламации е 30 дневен от датата на получаването им, като не фиксират конкретен срок, както при Вас - 05.08. Съветвам Ви да подадете жалба срещу изравнителната сметка, като се основавате на констатираното от "Топлофикация" неизправно функциониране на водомера. Проверете също така, дали водомерът Ви е преминал задължителната проверка, която се прави на всеки 5 години, за неговата изправност.
- nmitova
- Потребител
- Мнения: 140
- Регистриран на: 22 Апр 2013, 13:05
Re: жалба към топлофикация
Неизправността на водомера като как е установена? - разкажете повече, защото от там се тръгва.
"Човек е дълго изречение, написано с много любов и вдъхновение, ала пълно с правописни грешки.”
- bird_of_paradise
- Активен потребител
- Мнения: 2668
- Регистриран на: 25 Яну 2013, 15:27
3 мнения
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 35 госта