На 16 септември 2004г направих резермация във фирма Аеротур ММ за самолетен билет от София до Лос Анжелес през Париж, студентско намаление. Уговорихме дата за плащане -те си я записаха както и телефон за контакти - 16 декември. Сега се оказва че резервацията е анулирана и никой не ни е уведомил за това. А ако искам да пътувам на тази дата трябва да платя по-скъпа тарифа. Какви права имам за да се защитя и трябва ли аз да плащам за нещо за което не съм виновен. Аз съм студент и билета си купувам с пари от стипендията и за мене тази разлика е значителна
Във фирмата ми казват че ако искам да взимам скъпия билет че съм щял да остана и без него.
Аз имам разпечатка от резервацията направена на 16 септември. Това листче никакви права ли не ми дава??
Приемам всякакъв съвет защото нямам идея какво да правя. Вече не мога да намеря билет в другите фирми
- Дата и час: 03 Дек 2024, 00:43 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
некоректна фирма
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
3 мнения
• Страница 1 от 1
Re: некоректна фирма
Интересно.
Аз пък съм ползвала тази фирма много пъти за самолетни билети и мога да ти кажа че винаги са били супер, намирали са ми билети и в най -трудните ситуации.