Страница 1 от 1

МобилТел

МнениеПубликувано на: 14 Окт 2005, 23:39
от Гост
Здравейте съвсем скоро се натъкнах на "пропуск" в системата на мобилтел.Става въпрос за това, че може би неумишлено прибират дребни суми от потребителите си за НЕизпълнение на даден вид услуга.Това при случай на необходимост мога да го демонстрирам както с карта Прима така и скарта която е на договор. Какво бихте ме посъветвали?Може ли да се предприеме нещо срещу това .... може да се каже издевателство? Все пак очакваме и 3ти оператор,който се предполага, че ще се поучи от такъв род грешка!

МнениеПубликувано на: 15 Окт 2005, 11:09
от ***
Сигнализирай комисията за далекосъобщенията.

МнениеПубликувано на: 15 Окт 2005, 23:24
от Юлия
Конкретизирайте - какво имате предвид под " НЕизпълнение на даден вид услуга" - тарифирали са заявка, която не е изпълнена или става дума, напр. за тарифирането на всеки опит за изпращане на съобщение - дайте повече данни, а не само нерви...

MNENIE PO VAPROSA,IZGRADENO NA NABLIUDENIE I OPIT !!!

МнениеПубликувано на: 01 Ное 2005, 17:19
от koleviko
AMI TI OSHTE NE SI LI RAZBRALA CHE "M-TEL" SA NAY GOLEMITE MOSHENNICI. NA VREMETO PLASHTAHA NA PRAVITELSTVOTO NA KOSTOV POTKUPI DA NE PUSKAT NA PAZARA KONKURENTEN OPERATOR I TOVA BESHE FAKT DO POYAVATA NA "GLOBUL". MI VIG I SAMO CENITE NA USLUGITE NA TEZI IZMEKIARI 60st. NA MINUTA,PO EVROPA PLASHTAT OT 6 DO 12 st . KOETO ZA TEHNIAT STANDART E NISHTO,NO SAPOSTAVIM S NASHIYAT IZLIZA CHE NEE SME NAY GOLEMITE BAROVCI NA EVROPA. MRASNI "M-TELSKI" IZRODI VARVETE PRI GRASHNOV...........