Мобилен оператор гавра
Публикувано на: 15 Май 2011, 01:48
Здравейте,
имам едно запитване, което някой, който се занимава с право евентуално може да ме посъветва, но преди това нека разкажа накратко какво стана:
Лоялен клиент съм на въпросния мобилен оператор от около 4 години. Та въпросния мобилен оператор, от който не бях получавал фактури приблизително за последните 3-4 месеца (сигурно се досетихте за кой говоря) ми сервира на куп 4 фактури с дати на издаване в интервал от 3 седмици (фактурите излязоха накуп). 2 от фактурите обаче бяха с много висока стойност - приблизително с около 130лв повече от обичайното. Оказа се, че ми таксуват всички разговори в групата семейство и приятели по нормалната тарифа, а не безплатно, както е редно да бъде. Обясниха ми, че е станала техническа грешка и двете фактури ще бъдат коригирани. ОК, в момента фактурите подлежат на корекция.
След като ми беше нулирана сметката забелязах, че отново ме "цакат" с разговори в групата. Обадих се на оператор, който ми обясни, че проблема още не е отстранен, но да не се притеснявам - въпреки, че кредитния ми лимит е 50лв телефона ми няма да бъде спиран.
И ето какво стана днес - опитвам се да "завъртя" един телефон и ми казва "Не може да бъдете обслужен!". Звъня веднага на оператор - някакво момиче ме въртя 15мин и накрая каза, че ме прехвърля към колега. Чаках 45 минути на телефона, но оператор така и не ми отговори и разговора автоматично прекъсна. След още няколко неуспешни опита за свързване, накрая успях! И ето какво ми каза оператора: "В момента се извършва профилактика на системата и няма как да извършим никакви действия, въпреки че виждам, че разговорите Ви са таксувани некоректно. Утре след 9 часа сутринта трябва да се обадите, да подадете депозит за увеличаване на лимита и до 24 часа телефона ще бъде пуснат."
По какъв начин мога да си потърся правата и може ли договора ми с този оператор (до изтичането на който остава още 1 година) да бъде прекратен от моя страна, поради лошото качество на услугите?
имам едно запитване, което някой, който се занимава с право евентуално може да ме посъветва, но преди това нека разкажа накратко какво стана:
Лоялен клиент съм на въпросния мобилен оператор от около 4 години. Та въпросния мобилен оператор, от който не бях получавал фактури приблизително за последните 3-4 месеца (сигурно се досетихте за кой говоря) ми сервира на куп 4 фактури с дати на издаване в интервал от 3 седмици (фактурите излязоха накуп). 2 от фактурите обаче бяха с много висока стойност - приблизително с около 130лв повече от обичайното. Оказа се, че ми таксуват всички разговори в групата семейство и приятели по нормалната тарифа, а не безплатно, както е редно да бъде. Обясниха ми, че е станала техническа грешка и двете фактури ще бъдат коригирани. ОК, в момента фактурите подлежат на корекция.
След като ми беше нулирана сметката забелязах, че отново ме "цакат" с разговори в групата. Обадих се на оператор, който ми обясни, че проблема още не е отстранен, но да не се притеснявам - въпреки, че кредитния ми лимит е 50лв телефона ми няма да бъде спиран.
И ето какво стана днес - опитвам се да "завъртя" един телефон и ми казва "Не може да бъдете обслужен!". Звъня веднага на оператор - някакво момиче ме въртя 15мин и накрая каза, че ме прехвърля към колега. Чаках 45 минути на телефона, но оператор така и не ми отговори и разговора автоматично прекъсна. След още няколко неуспешни опита за свързване, накрая успях! И ето какво ми каза оператора: "В момента се извършва профилактика на системата и няма как да извършим никакви действия, въпреки че виждам, че разговорите Ви са таксувани некоректно. Утре след 9 часа сутринта трябва да се обадите, да подадете депозит за увеличаване на лимита и до 24 часа телефона ще бъде пуснат."
По какъв начин мога да си потърся правата и може ли договора ми с този оператор (до изтичането на който остава още 1 година) да бъде прекратен от моя страна, поради лошото качество на услугите?