начало

Обявиха конкурси за повишаване в гражданските и наказателните отделения на окръжните съдилища Обявиха конкурси за повишаване в гражданските и наказателните отделения на окръжните съдилища

Мобилен оператор гавра

Казуси по търговско право. Търговска регистрация
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.


Мобилен оператор гавра

Мнениеот vharizanov » 15 Май 2011, 01:48

Здравейте,
имам едно запитване, което някой, който се занимава с право евентуално може да ме посъветва, но преди това нека разкажа накратко какво стана:
Лоялен клиент съм на въпросния мобилен оператор от около 4 години. Та въпросния мобилен оператор, от който не бях получавал фактури приблизително за последните 3-4 месеца (сигурно се досетихте за кой говоря) ми сервира на куп 4 фактури с дати на издаване в интервал от 3 седмици (фактурите излязоха накуп). 2 от фактурите обаче бяха с много висока стойност - приблизително с около 130лв повече от обичайното. Оказа се, че ми таксуват всички разговори в групата семейство и приятели по нормалната тарифа, а не безплатно, както е редно да бъде. Обясниха ми, че е станала техническа грешка и двете фактури ще бъдат коригирани. ОК, в момента фактурите подлежат на корекция.
След като ми беше нулирана сметката забелязах, че отново ме "цакат" с разговори в групата. Обадих се на оператор, който ми обясни, че проблема още не е отстранен, но да не се притеснявам - въпреки, че кредитния ми лимит е 50лв телефона ми няма да бъде спиран.
И ето какво стана днес - опитвам се да "завъртя" един телефон и ми казва "Не може да бъдете обслужен!". Звъня веднага на оператор - някакво момиче ме въртя 15мин и накрая каза, че ме прехвърля към колега. Чаках 45 минути на телефона, но оператор така и не ми отговори и разговора автоматично прекъсна. След още няколко неуспешни опита за свързване, накрая успях! И ето какво ми каза оператора: "В момента се извършва профилактика на системата и няма как да извършим никакви действия, въпреки че виждам, че разговорите Ви са таксувани некоректно. Утре след 9 часа сутринта трябва да се обадите, да подадете депозит за увеличаване на лимита и до 24 часа телефона ще бъде пуснат."
По какъв начин мога да си потърся правата и може ли договора ми с този оператор (до изтичането на който остава още 1 година) да бъде прекратен от моя страна, поради лошото качество на услугите?
vharizanov
Нов потребител
 
Мнения: 2
Регистриран на: 12 Май 2011, 18:19

Re: Мобилен оператор гавра

Мнениеот jul97 » 31 Май 2011, 16:25

Здравей, има доста форуми извън lex.bg, в които се обсъждат точно този тип проблеми, включително с конкретния оператор.
1. За да ползваш телефона, се налага да си платиш фактурите, независимо, че не са били коректни. С мобилните оператори за съжаление няма друг вариант.
2. После - пишеш писмено оплакване (ако до този момент не си го правил) или подаваш нотариална покана (с 50 лева по-висок разход, но поне няма да те върнат с номера, че не дават входящи номера) и си искаш надплатената сума в срок до х дни. Уведомяваш оператора, че при забава за плащане, ще прекратиш договора поради нарушаване на договора от другата страна, а именно - фактуриране в нарушение на договора и непреустановяване на нарушението в период от х (колкото е там време). В резултат от горното за теб са възникнали вреди и загуби - надплащал си, и искаш възстановяване на недължимо платеното.
3. Няма договор, който да не може да бъде прекратен при неизпълнение на другата страна. Въпросът е, ако стигнете до съд, да можеш да докажеш това неизпълнение - в случая тарифата в договора, който си сключил, фактурите, които си получил, платежните, с които си платил и писмените следи, които си оставял в кореспонденция с оператора, би трябвало да са достатъчни.
4. Операторът няма да се даде толкова лесно, а предполагам ти искаш да запазиш и да прехвърлиш номера си. Това вече би било проблем, защото ако не постигнете съгласие, а искаш да прекратиш, имаш вариант само да платиш всичко, включително и неустойките, които ще ти начислят при прекратяване и след това да съдиш оператора, за да си ги върнеш обратно.
5. За информация - влез в сайта на СРСъд и виж броя на подадените искове от физически/юридически лица срещу мобилните оператори в последната година - не си сам. Но ако тръгнеш по този път, имай предвид, че нещата няма да се случат бързо. Имаш огромна вероятност да спечелиш, но прецени дали ти се занимава.
jul97
Младши потребител
 
Мнения: 20
Регистриран на: 28 Май 2011, 16:10


Назад към Търговско право


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 25 госта


cron