Страница 1 от 1

Иск срещу Транспортна компания

МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2010, 21:44
от s.trifonov
Здравейте, не знам дали въпроса ми се отнася към търговското право, но ако не моля насочете ме към кой да се обърна.
Моят проблем накратко: Наскоро трябваше да пътувам от Варна за Милано, купих си билети от Варна за София и от София за Милано на компанията WizzAir. Двата билета не са свързани. Всичко беше точно до момента в който останових, че полета от Варна за София закъснява два часа. Изпуснах си другия полет и пътуването ми не се осъществи. От компанията ми казаха, че не поемат абсолютно никаква отговорност и пари не връщат. Целта на пътуването ми беше интервю за работа, която работа ми беше на 99% сигурна. Заради тях си изпуснах възможността. Въпроса ми е: МОГА ЛИ ДА ИМ ЗАВЕДА ИСК ЗА ПРОПУСНАТИ ПОЛЗИ И АКО ДА, КАКЪВ ШАНС ИМАМ?

Благодаря ви предварително.

Re: Иск срещу Транспортна компания

МнениеПубликувано на: 15 Сеп 2010, 09:19
от dimitarvas
Здравейте, бих Ви препоръчал да се обърнете към директно към адвокат. Мога да препоръчам тази кантора: http://lawoffice-vm.com/ . Адвокатите са наистина добри, така че можете да се обърнете към тях за помощ.

Re: Иск срещу Транспортна компания

МнениеПубликувано на: 15 Сеп 2010, 20:46
от s.trifonov
Интересувам се, дали въобще има смисъл да търся адвокат. В предвид казуса ми търся мнение имам ли шанс ако заведа дело да го спечеля. Вижте какво ми отговориха от компанията:

Както знаете Уиз Еър България не предлага свързващи полети и сътоветно не носи отговорност за полет, който бихте могли да пропуснете. Това е и причината, поради която не можете под един и същ резервационен код да резервирате/закупите места за свързващи полети.
...
За съжаление ние не можам да ви възстановим разходите за неизползваните полети, както и да ви обезщетим за пропуснати ползи.