- Дата и час: 05 Дек 2024, 06:20 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Голям проблем с Vivacom!Моля,помогнете!
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Голям проблем с Vivacom!Моля,помогнете!
Толкова съм притеснена,че не знам към кого да се обърна.Естествено пратих жалби до централата им в София,но се бавят по месец и вече някакви ме заплашват със съд и събиране на дължимите суми.Моля някой с юридически познания да ми пише на емйл darche@abv.bg или скайп dare6013 ,за да обясня подробно и ме посъветва какво да правя.
- dido60
- Младши потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 06 Юли 2010, 19:48
Re: Голям проблем с Vivacom!Моля,помогнете!
Съветваме ви напълно безплатно - наемете си адвокат.
Мъдър е не този, който много чете, а който извлича полза от четенето.
-
DEKAH - Активен потребител
- Мнения: 2284
- Регистриран на: 11 Окт 2001, 15:00
- Местоположение: Бургас
Re: Голям проблем с Vivacom!Моля,помогнете!
Идеята на форума е да поставите въпроса си и на обща дискусия, като участниците да дават своите предложения, като се запознават с предложенията и на другите участници. По този начин се обменя информация и се виждат и други гледни точки.
Самостоятелен конфиденциален съвет може да получите при избран от Вас адвокат, макар, че много от съфорумците са адвокати, и то добри.
Самостоятелен конфиденциален съвет може да получите при избран от Вас адвокат, макар, че много от съфорумците са адвокати, и то добри.
Errare humanum est stultum est in errore perseverare.
-
andy70 - Потребител
- Мнения: 883
- Регистриран на: 25 Юни 2009, 11:09
Re: Голям проблем с Vivacom!Моля,помогнете!
Преди 2 месеца отидох в магазин на Jett,който са и представители на Vivacom и попитах за мобилен интернет ,да мога да го използвам в чужбина-какви са таксите.Обясниха ми-абонамент 10лв,750МБ безплатни и после всичко се тарифира според доставчика.Изрично питах дали безплатните МБ и в чужбина са такива.Да,така било.Да,ама не.За 68МБ в Турция 1152лв .Изпаднах в истински шок,аз се бях приготвила да плащам по 10лв,изобщо нямаше да изразходя 750мб..Обадих се на обслужване на клиенти-така било ,подписала съм договор.В договора пише че съм запозната с общите условия и ги приемам,но конкретните детайли ми ги обяснява дилъра,а той ме подведе.Ако ми беше обяснил правилно,изобщо нямаше да подписвам този договар,не ми трябва мобилен интернет в България.Писах две оплаквания,и на първото ми беше отговорено-щом сте подписали-плащайте,а на второто още нямам отговор.Днес ми пристигна ВТОРА покана извънсъдебна от С.Г.Груп ООД за доброволно погасяване на задълженията.И до три дена ако не платя 1200лв ще изземват имущество,апор на заплати,отнемане на паспорт.Да платя и после да ги съдя или ???
- dido60
- Младши потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 06 Юли 2010, 19:48
Re: Голям проблем с Vivacom!Моля,помогнете!
Е, хубава работа! Съдиите са хора, и те имат нужда от почивка!
Имам едно питане- вие, само подозирам, навярно не сте си прочела все още договора и ОУ на доставчика?
Е, как да ви даде някой смислен отговор, като не ги е погледнал, при все с подписът си под тях да сте декларирала, че сте запозната с условията и безрезервно ги приемате. Натъртете, при четене, на глагола " приемам".
Имам едно питане- вие, само подозирам, навярно не сте си прочела все още договора и ОУ на доставчика?
Е, как да ви даде някой смислен отговор, като не ги е погледнал, при все с подписът си под тях да сте декларирала, че сте запозната с условията и безрезервно ги приемате. Натъртете, при четене, на глагола " приемам".
- Гост.
- Старши потребител
- Мнения: 9438
- Регистриран на: 25 Яну 2013, 17:33
Re: Голям проблем с Vivacom!Моля,помогнете!
Аз го разбирам човека, защото пък на моя договор с Виваком за две услуги има посочени само "типа план", няма никакви цени и т.н., и се замислих - ако утре цената на услугата от 20лв падне на 15лв, в моя договор не пише цени.
Ама общо взето наистина "подписал" значи съгласен.
Гадни дилърчета.... аз на мо ще му дърпам ушите като го видя пак, ама вие вашия трябва..... работата отива на зле.
Ама общо взето наистина "подписал" значи съгласен.
Гадни дилърчета.... аз на мо ще му дърпам ушите като го видя пак, ама вие вашия трябва..... работата отива на зле.
- nikiboy
- Потребител
- Мнения: 983
- Регистриран на: 31 Авг 2006, 08:05
Re: Голям проблем с Vivacom!Моля,помогнете!
Poli_g-- Прочетох го,но няма нищо конкртно,точно тези подробности,че данните са безплатни само в България,не пише,а дилъра ми каза че са безплатни и в чужбина,затова подписах договора.
- dido60
- Младши потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 06 Юли 2010, 19:48
Re: Голям проблем с Vivacom!Моля,помогнете!
Ники,
когато подписваш нещо преди това се запознаваш със съдържанието му, така щото думите отлитат, като птица в небесата, но черните мъниста върху листа стават огърлица - нали така?
Е, като е така, защо всеки си поставя подписа( парафа) където свари и отпосле му идват разни хрумки?
dido60, макар да не виждам особена полза от посещение при колега- все пак никога не се знае от къде може да изскочи заека.
Вземете си договора и общите условия и при колега.
когато подписваш нещо преди това се запознаваш със съдържанието му, така щото думите отлитат, като птица в небесата, но черните мъниста върху листа стават огърлица - нали така?
Е, като е така, защо всеки си поставя подписа( парафа) където свари и отпосле му идват разни хрумки?
dido60, макар да не виждам особена полза от посещение при колега- все пак никога не се знае от къде може да изскочи заека.
Вземете си договора и общите условия и при колега.
- Гост.
- Старши потребител
- Мнения: 9438
- Регистриран на: 25 Яну 2013, 17:33
Re: Голям проблем с Vivacom!Моля,помогнете!
Моля,насочете ме към адвокат от В.Търново
- dido60
- Младши потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 06 Юли 2010, 19:48
Re: Голям проблем с Vivacom!Моля,помогнете!
Търся помощ във форума,защото имам съмнения,че някой адвокат ще се заеме
- dido60
- Младши потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 06 Юли 2010, 19:48
Re: Голям проблем с Vivacom!Моля,помогнете!
Смени дилъра
Няма ли някакъв лимит 1100 сметка
Няма ли някакъв лимит 1100 сметка
If you are good at something, never do it for free.
- voltron
- Потребител
- Мнения: 566
- Регистриран на: 20 Юни 2009, 15:47
Re: Голям проблем с Vivacom!Моля,помогнете!
ЗАКОН ЗА ЗАДЪЛЖЕНИЯТА И ДОГОВОРИТЕ
Чл. 29. Измамата е основание за унищожение на договора, когато едната страна е била подведена от другата да го сключи чрез умишлено въвеждане в заблуждение
Чл. 29. Измамата е основание за унищожение на договора, когато едната страна е била подведена от другата да го сключи чрез умишлено въвеждане в заблуждение
- apfel
- Активен потребител
- Мнения: 1068
- Регистриран на: 16 Ное 2009, 19:44
Re: Голям проблем с Vivacom!Моля,помогнете!
Благодаря на всички за отговорите,днес ще търся адвокат за мнение Сигурна съм,че не само аз имам този проблем с неправилната информация от мобилните оператори,за свъзаните дагавари,но нямам идея как може това да се оправи.Комисията за потребителите е само за украса и не предприема нищо реално,всеки да се оправя сам.Вече виждам как изгарям
- dido60
- Младши потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 06 Юли 2010, 19:48
Re: Голям проблем с Vivacom!Моля,помогнете!
Ами хубаво е когато ползвате някаква услуга задължително да изисквате таван на сметката - дали gsm, дали домашен телефон, дали теглене от банкомат с деб. карта - съобразявате се с нуждите си и слагате таван.
За съжаление, понякога в бързината човек се разписва - аз също винаги гледам по навик и прочитам, ама нали се падна "познат" та.....
Успех, и да пишете как са се развили нещата, че е интересно.
За съжаление, понякога в бързината човек се разписва - аз също винаги гледам по навик и прочитам, ама нали се падна "познат" та.....
Успех, и да пишете как са се развили нещата, че е интересно.
- nikiboy
- Потребител
- Мнения: 983
- Регистриран на: 31 Авг 2006, 08:05
Re: Голям проблем с Vivacom!Моля,помогнете!
Когато съм в роуминг ми спират телефона като стигне 80лв,а защо не са го спрели сега...
- dido60
- Младши потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 06 Юли 2010, 19:48
Re: Голям проблем с Vivacom!Моля,помогнете!
Аз само за измамата да напиша нещо, че е топло.
Специалната цел - облагата и да я има, къде е вредата . Ползваш нещо, плащаш го после. Има нещо не наред в историята.
Специалната цел - облагата и да я има, къде е вредата . Ползваш нещо, плащаш го после. Има нещо не наред в историята.
If you are good at something, never do it for free.
- voltron
- Потребител
- Мнения: 566
- Регистриран на: 20 Юни 2009, 15:47
Re: Голям проблем с Vivacom!Моля,помогнете!
Не е наред твърдението на дилъра ,че имам 750мб безплатни и в чужбина,затова подписах договора,на мен мобилен интернет в БГ не ми трябва.Как може по този начин да си увеличава клиентите,заблуждаваща инфо
- dido60
- Младши потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 06 Юли 2010, 19:48
Re: Голям проблем с Vivacom!Моля,помогнете!
apfel,благодаря за информацията,ходих при адвокат и ще продължим до съд
- dido60
- Младши потребител
- Мнения: 11
- Регистриран на: 06 Юли 2010, 19:48
Re: Голям проблем с Vivacom!Моля,помогнете!
Успех!
И аз ги понамразвам малко
И аз ги понамразвам малко
- nikiboy
- Потребител
- Мнения: 983
- Регистриран на: 31 Авг 2006, 08:05
Re: Голям проблем с Vivacom!Моля,помогнете!
При мен се получи друго.
Имам фирмен акаунт мениджър от Мтел.Преди година преподписах двугодишен договор с тях. Според девойката отговаряща за нас при новите условия сметката щеше да падне с 225 лева при увеличени безплатни минути за ползваните до момента номера.Условието беше за закупим 10 нови карти с минимална такса 6лв.
Сметката показваше , че общата сума ще се намали с около 170-180 лв.
Да ама не! - нарастна почти двойно без да се е променило нищо в начина на комуникация.
Шокът ми беше когато се загледах в получаваните фактури - при неразпечатани карти във фактурите имаше отчетени импулси .Написах писмо до отдел обслужване на клиенти и от там ме пратиха за зелен хайвер.
Отговорът им беше ,че съм ползвал услугата "Пренасочване на повикване към гласова поща" - за всеки що годе грамотен човек е ясно,че тази услуга може да бъде въведена само ако картата е вкарана в телефон и от него да се активира.
Повтарям картите са неразпечатани.
В същото време на един от телефоните ,който е от най-простите модели и се ползва от възрастен човек се отчитат импулси в интернет без това да е възможно - Мтел мълчи по този въпрос. Сега искам да се оттърва от тях,но се оказа,че тябва да им заплатя таксите до края на договора.Чудя се как да реагирам - хем съм подведен от техен служител ,хем за да се откажа от тях трябва да заплатя куп пари.Дайте акъл!
Имам фирмен акаунт мениджър от Мтел.Преди година преподписах двугодишен договор с тях. Според девойката отговаряща за нас при новите условия сметката щеше да падне с 225 лева при увеличени безплатни минути за ползваните до момента номера.Условието беше за закупим 10 нови карти с минимална такса 6лв.
Сметката показваше , че общата сума ще се намали с около 170-180 лв.
Да ама не! - нарастна почти двойно без да се е променило нищо в начина на комуникация.
Шокът ми беше когато се загледах в получаваните фактури - при неразпечатани карти във фактурите имаше отчетени импулси .Написах писмо до отдел обслужване на клиенти и от там ме пратиха за зелен хайвер.
Отговорът им беше ,че съм ползвал услугата "Пренасочване на повикване към гласова поща" - за всеки що годе грамотен човек е ясно,че тази услуга може да бъде въведена само ако картата е вкарана в телефон и от него да се активира.
Повтарям картите са неразпечатани.
В същото време на един от телефоните ,който е от най-простите модели и се ползва от възрастен човек се отчитат импулси в интернет без това да е възможно - Мтел мълчи по този въпрос. Сега искам да се оттърва от тях,но се оказа,че тябва да им заплатя таксите до края на договора.Чудя се как да реагирам - хем съм подведен от техен служител ,хем за да се откажа от тях трябва да заплатя куп пари.Дайте акъл!
- schrabul
- Нов потребител
- Мнения: 1
- Регистриран на: 09 Окт 2010, 15:35
25 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 29 госта