Моля за помош проблемат ми е следния.
14.01.2007г. взех на майка ми от м-тел една карта на договор към ,,луп'', до тази година тя си плащаше сметките и всичко беше наред.
Към яноари или февроари месец тази година се получи някакво забавяне на сметките и.
След шест месеца някаде получихме фактурите с впъти повече месечни сметки, като месечния лимит не се е задействал в нито един от тези случаи.
Разговарях с операрори но те не ми дадоха ясна информация за кредитния лимит.
Как да си получа правата тя вобще не е знаела че превишава този лимит и си е говорила без да се притеснява с мисалтта, че има безплатни минути ,а всъщност те и изтичат и тя прави непосилни за плашане сметки.
Ако е нужна подробна информация мога да я набавя от сайта на м-тел за стойноста на сметките и вренето на тяхното отчитане.
- Дата и час: 03 Дек 2024, 05:38 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Жалба срещу М-ТЕЛ -Помощ
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
4 мнения
• Страница 1 от 1
Re: Жалба срещу М-ТЕЛ -Помощ
boris1 написа:Моля за помош проблемат ми е следния.
14.01.2007г. взех на майка ми от м-тел една карта на договор към ,,луп'', до тази година тя си плащаше сметките и всичко беше наред.
Към яноари или февроари месец тази година се получи някакво забавяне на сметките и.
След шест месеца някаде получихме фактурите с впъти повече месечни сметки, като месечния лимит не се е задействал в нито един от тези случаи.
Разговарях с операрори но те не ми дадоха ясна информация за кредитния лимит.
Как да си получа правата тя вобще не е знаела че превишава този лимит и си е говорила без да се притеснява с мисалтта, че има безплатни минути ,а всъщност те и изтичат и тя прави непосилни за плашане сметки.
Ако е нужна подробна информация мога да я набавя от сайта на м-тел за стойноста на сметките и вренето на тяхното отчитане.
Охх, господине, какви права търсите като не сте си изпълнили задължението като български гражданин да научите майчиния си език...
Но както и да е. Съветвам Ви да не действате сам, защото в най-лошия случай ще си навредите, а в най-добрия - нищо няма да постигнете. Съответната жалба, мотивирана, изпратете до Мтел с копие до КРС (Комисия за Регулиране на Съобщенията), обикновено върши работа (при основателни оплаквания).
-
teogeo - Активен потребител
- Мнения: 1596
- Регистриран на: 15 Юли 2009, 22:28
Re: Жалба срещу М-ТЕЛ -Помощ
Съжелявам за правописа, но от кирилица на латиница така се получава.
Благодаря за отговора.
Благодаря за отговора.
- boris1
- Младши потребител
- Мнения: 25
- Регистриран на: 22 Окт 2010, 21:14
Re: Жалба срещу М-ТЕЛ -Помощ
Аз до колкото си спомням този лимит се дискутираше преди доста време също, но в общи линии месечният лимит е ограничение, наложено от оператора с цел гарниране на взиманията по месечната фактура на клиента. Лимита работи в услуга на оператора, а не на клиента и това е записано в договора. Ако сте искали да контролирате разговорите, телефоните предлагат съответните функции за това: брояч минути, портфейл и др.
- stanimira_86
- Младши потребител
- Мнения: 21
- Регистриран на: 11 Фев 2011, 16:14
4 мнения
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 29 госта