Здравейте,
пиша ви във връзка с рекламация на дреха. Изчетох всичко написано в интернет относно рекламациите, изчетох ЗЗП, но моя казус така и не мога да го реша, затова се обръщам към Вас с молба ако някой може да ми помогне.
Имам фирмен магазин за качествени дамски облекла произведени в България и директно ги закупувам от производителя. Стана практика на някои потребители "клиенти" да закупят облекла в началото на сезона и след два, три месеца да предявяват небивали претенции за рекламация. Съответно дрехата не може да се поправи, защото е унищожена от носене и пране, плата по шефовете раздърпан. Твърденията им са, че са я прали само на ръка и са я обличали няколко пъти, но нямали време да я донесат по-рано. Същият модел и номер няма, тъй като сезона е приключил. Изискванията им са или да им се върнат парите или да си вземат дреха от новата колекция на същата стойност.
Разбирам, че закона е написан да защитава правата на потребителите /все пак и аз съм потребител и се радвам, че имам права/, но когато някои лица злоупотребяват с това, защо ние съвестните търговци трябва да оставяме да ни мачкат и изнудват с всякакви инстанции.
Моля Ви посъветвайте ме какво да правя в тази ситуация? Когато вината е в мен си поемам отговорността, но когато не е...............?
Благодаря на всички предварително, които изразят своето мнение по този казус.
- Дата и час: 12 Дек 2024, 20:54 • Часовете са според зоната UTC + 2 часа [ DST ]
Рекламация или лична изгода за потребителите
Правила на форума
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
Правила на форума
Темите в този раздел на форума могат да бъдат само на български език, изписани на кирилица. Теми и мнения по тях, изписани на латиница, ще бъдат изтривани.
Темите ще съдържат до 50 страници. Мненията над този брой ще бъдат премествани в друга тема-продължение, със същото заглавие, като последното мнение от старата тема ще съдържа линк към новата, а първото мнение от новата - линк към старата.
|
|
3 мнения
• Страница 1 от 1
Re: Рекламация или лична изгода за потребителите
Консултирайте се с адвокат!
- fighter
- Потребител
- Мнения: 170
- Регистриран на: 09 Авг 2006, 17:46
- Местоположение: София
Re: Рекламация или лична изгода за потребителите
каква рекламация след два-три месеца? такава не се ли прави веднага при закупуването?
- apknokia
- Младши потребител
- Мнения: 78
- Регистриран на: 25 Мар 2010, 13:31
- Местоположение: България
3 мнения
• Страница 1 от 1
|
|
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: Bing [Bot] и 37 госта