Щом има две фирми - това са две отделни юридически лица. Нищо, че собственика е един и същ.
Процедурата е същата, както ако напуснете на едно място и постъпите на друго, съвсем различно. Предизвестие (евентуално), заповед за прекратяване на ТД, УП-2 и УП-3, извлечение от документите за изплатените или неизплатените трудови възнаграждения и обезщетения ...
В новата фирма се започва цялата документация „на чисто“. От старата може да се искат документи за справка - например, за ползван платен годишен отпуск.
ivan_lawyer написа:Не е лошо - ако имате разрешително носене оръжие - да се види старото - ако не е за целите на старата фирма, ок.
Доколкото знам - разрешителното е лично!
ivan_lawyer написа:Най-важното Ви - набавете си всякакви документи за пенсия ...
Не е само за пенсия - при изгубена/унищожена трудова книжка, нова се издава от ИТ въз основа точно на УП-2 и УП-3.